0 Общо (0)

Начин на доставка

Начин на доставка

Remarketing.bg използва услугите на куриерска фирма Speedy за доставки до всички населени места в България.
Всеки артикул се доставя с възможност за преглеждане преди заплащане на наложения платеж.

Срокове за доставка

Поръчки се обработват всеки ден от 9:00 до 16:00 часа. Поръчка влязла в системата след 16:30 часа се обработва на следващия ден.
Всички поръчки приети в събота и неделя се обработват в понеделник и изпращат същия ден.

Доставката се извършва в рамките от 1 до 3 работни дни след потвърждаване на поръчката или в зависимост от графика за доставки на Спиди до съответното населено място.

Цени на доставка

Доставката до всички населени места в Република България е безплатна за поръчки над 100 лв и с тегло по-малко от 10 кг. Поръчка под тази стойност и/или с тегло равно или по-голямо от 10 кг се изпраща за сметка на клиента.  Remarketing.bg предоставя на своите клиенти преференциални цени за доставка на територията на цялата страна.

Връщане на стока

Съгласно Закона за защита на потребителите с последно изм. ДВ. бр. 23 от 27 март 2009г всеки клиент има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор от разстояние в срок 7 работни дни, считано от датата на получаване на стоката от потребителя.
От своя страна доставчикът е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ от сключения договор.

От 15.02.2016 Европейската комисия активира Платформата за онлайн решаване на спорове (ОРС). Тя е достъпна и лесна за управление както през компютър, така и през мобилно устройство като смартфон или таблет. ОРС представлява общ портал за достъп, който позволява на потребителите и търговците в рамките на Европейския съюз да уреждат спорове, свързани както с национални, така и с трансгранични онлайн покупки.
Регистрираните спорове се насочват към националните органи за алтернативно решаване на спорове (АРС), които са свързани към платформата.
У нас това са специализираните помирителни комисии, които действат към Комисията за защита на потребителите (КЗП). Контактна точка за онлайн платформата е Европейският потребителски център (ЕПЦ) България, който е към КЗП.

 

Преди да се прибегне до ОРС, потребителят трябва да е изпратил жалба до продавача или доставчика на услуги/стоки. В случай, че двете страни не успеят да се споразумеят, потребителят може да отнесе случая до онлайн платформата.



* Моля попълвайте коректно адреса и телефона си при вашата регистрация, тази информация е от изключително значение за успешната доставка на вашата поръчка. Служител на Remarketing.bg ще се свърже с Вас за потвърждение на поръчката!